skrivarvecka

Hej på er! Denna vecka (44) har under större delen av mitt liv varit känd som "höstlovet". Rent formellt är det inte så längre, men vi har PM-skrivarvecka vilket betyder att vi inte har någon undervisning. Så det är lätt att lura sig och kalla denna vecka för höstlov ändå!
 
På torsdag får jag besök av hela familjen. På torsdag åker Fredrik till London. Detta betyder att jag kommer behöva vara ensam hemma i max en timme. Är väl lika bra det haha, tycker inte om att vara ensam i huset om nätterna. Fram till på torsdag måste jag alltså verkligen försöka plugga. Läste två rättsfall igår och satt och brainstormade för uppsatsen. Idag tänkte jag börja skriva min treminutare som jag ska hålla efter lovet och förhoppningsvis få något annat gjort också... så ska inte sitta här och dega nå mer.
 
Vi hörs hörrni, hade göttans, fridens, peace out, tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback