nytt år nya möjligheter eller nåt sånt

Sjukt bra kväll igår. Började med att handla inför kvällen och fixa/laga mat med fredrik, my och robin i några timmar. Vid fem-sex kom linus och linnea och då satte vi oss ner och inledde vår trerätters middag som bestod av:

Förrätt: Toast skagen.
Huvudrätt: Hasselbackspotatis med ugnsstekt oxfilé, dragonsås och haricot verts.
Efterrätt: Gino med vaniljglass.
 
Helt klart huvudrätten som spelade huvudrollen, mummamumma! Sällskapet var otroligt trevligt även det när grabbarna slutat tjaffsa om dresscode haha.
 
 
Efter det började folk trilla in och det var kanske en 30 pers som rörde sig i huset till och från under kvällen. Trevligt folk allihop även om det var sjukt mycket grabbar. Min kära vän helen dök upp någon gång under kvällens början, jätteroligt att hon kunde komma och spä ut procentandelen grabbz haha!! Var så många av mina närmsta vänner som inte kunde det så det kändes extra kul :)
 
Men sen vet jag inte riktigt var jag ska börja om man ska kunna sammanfatta alla galenskaper och skitroliga stunder som jag hade igår och inatt. Sånt jäkla härligt gäng det där och vi festade helt enkelt som galningar till halv fem imorse då vi skickade ut folk så vi kunde få någon chans att städa undan och ändå sova några timmar. Önskar verkligen att ni hade varit där allihop för det var en sjukt najs fest om jag får säga det själv!! Och till er som var där och läser detta: tack som fan för igår!!! G R Y M K V Ä L L
 
 
Stiliga grabbar!
 
 
Facelook (under början av kvällen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback