happy halloween

Var på halloweenfest hemma hos en tjej i klassen i fredags. Jätteroligt för mig som inte hittat riktigt riktigt rätt än här uppe eller hur jag ska uttrycka mig. Alla hade verkligen gått in för att klä ut sig vilket var jätteroligt såklart. Vi fick läskiga cupcakes och bål och hade det bra ända fram till halv elva- tiden, då började vi röra oss mot krogen. Jag, Linnea och Paulina gick medan de flesta andra tog taxi eller cyklade. Sista biten tog vi dock på cykel jag och Linnea, sådär lagom farligt att skjutsa omkring på varandra när man druckit nån flaska vin haha!
 
Fina Linnea & Paulina!
 
Blev Lokal (vilket är lite standard när man är student), gratis inträde för utklädda vilket var ett plus såklart. Väl inne hittade jag och Rim ett "hemligt utrymme" när vi stod och väntade på de andra som var på toa. Jätteklyschigt: en dörr i samma färg som tapeten, uppdukat bord, övergiven bar, såhär spökligt mörk belysning. Lite kul ändå! Blev allt som allt en rolig kväll och dansade väl till ett ungefär då jag var tvungen att smita ut och ta sista bussen hem.
 
 
Måste flika in att jag hade kunnat ragga sönder med min ängeloutfit om jag hade velat det; "hey angel", " får jag bekänna mina synder för dig" osv. Sårri men klyschor (eller något annat) fungerar inte på denna ängel. Var ett tag där jag hade lust att sätta en röd skylt i pannan där det stod UPPTAGEN med stora bokstäver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback