påskdagen..

Idag har jag varit i Säter på examensfirande hela dagen, min kusin som blivit färdigutbildad förskollärare. Trevligt och mycket folk! Fick även möjlighet att snacka lite med min juridikpluggande kusin, idag blev det dock mest Benji Bananas spelande. Men i fredags pratade vi faktiskt mycket plugg och framtid när vi var på middag hos mormor och morfar, det börjar trots allt närma sig. Googlade lite igår och det visade sig att Umeå är Norrlands största stad, det visste jag faktiskt inte.
 
 
(En liten update från förra inlägget: fick visst en dubbelnolla trots allt. Trodde det räknades som 4 fel eftersom vi fick ett stopp, men eftersom stoppet var på ett hinder som inte var med kanske de var lite snälla! Är det inte så att om hästen stannar någon gång under ritten ska man få 4 fel för det, typ som med volter?)

Kommentarer
Jennie Börs - Newforestponnyer säger:

Nu är jag varken hoppryttare eller någon vidare hoppexpert, men jag tror faktiskt att hästen kan stanna under ritten utan att det ger fel. Felen får man inte förens den backar! Om jag pratar i nattmössan nu eller inte vet jag inte, men har för mig att jag hört något om det. :)

2013-03-31 | 23:06:39
Bloggadress: http://www.newforestponnyer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback