i wanna know if love is wild, babe i wanna know if love is real

Ska snart trycka i mig lite pannkakor, mmums! Hade en lugn fredagskväll med spel, vampire diaries, popcorn och mys igår. Förlorade dock på spelet så blev lite arg men aja.
Imorse drog fredrik på hockeymatch ganska tidigt men jag låg kvar i sängen till efter tio. Ska åka till honom ikväll och fira hans födelsedsedag lite smått tror jag. Fast mitt paket får han inte öppna förrän på måndag ;) Kommer förmodligen vara hos fredrik ända tills på måndag isf och sedan åker jag hem någon timme och packar för att sedan dra iväg igen. Nej jag kommer inte vara hemma särskilt mycket detta lov, lite tråkigt och roligt på samma gång eftersom det händer mycket.
 
 
Såhär såg jag ut sist jag festade, och det var ett tag sen nu. Tar igen det på måndag ska ni se ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback