älskade jullov

Snart är min ledighet (som jag visserligen gett mig själv) slut. Jag har imorgon kvar, sen är det nyår och en återhämtningsdag innan jag ska lägga så mycket fokus på att plugga som det bara går. Jag ska klara denna tenta, har som mål att skriva BA (VG) men i ärlighetens namn känns det som att fokus kommer ligga på att över huvud taget bli godkänd till att börja med. Är så förfärligt mycket som ska gås igenom. Menmen, jag ska inte klaga, har trots allt valt det själv.
 
Imorgon har jag inte så mycket planer, skulle i så fall vara att hinna träffa någon kompis eller så. På tisdag ska vi ha fest hemma hos fredriks föräldrar. Är tyvärr många av mina närmsta tjejkompisar som redan har planer och inte kommer kunna vara med och fira :( supertråkigt, men man får fokusera på de som är där och i nuläget verkar det bli jävligt mycket grabbar i alla fall! Kan inte bli tråkigare än förra nyår.
 
 
Snyggishuset som vi dekorerade har vi tyvärr fått säga adjö till... var lite för fuktigt inomhus :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback