det har gått flera veckor baby

Hejhopp, är på lite bättre humör nu. Har fått massor gjort idag, allt jag skulle göra utom matteplugg. Men boken följer nog med mig ner i sängen så kanske något fastnar.

Har tränat ordentligt idag också: först en jättelugn promenad (kunde inte gå så fort eftersom my har ont överallt). Sen cyklade jag två mil på en halvtimme, jag svettades som en gris kan jag säga. Spurtade sista två minutrarna för att komma över 20km strecket, snittade på ungefär 58km/h då. Och det är snabbt, särskilt när man redan trampat på ganska hurtigt i 28 minuter före det. När jag hoppat av cykeln bar jag in pellets och tränade mage. Och efter det tog jag mig en välförtjänt dusch!

Nu ska jag motvilligt hoppa ur min björntröja och krypa ner under täcket istället, tomorrow is a new day. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback