happiness

Inatt hade jag ont, fyfan. Om jag låg på rygg kändes det ok, annars var det outhärdlig smärta som gällde (omöjlig att somna till). Tänkte gå och fråga mamma om vi hade nån bra magisk medicin som kunde ta bort det onda men kom inte upp ur sängen utan att börja grina. Bra där. Usch, inte kul imorse heller men nu känns det mycket bättre och har knappt hostat idag!

Men blev en väldigt oaktiv dag, såg hela nationshoppningen + individuella. Utom de delar när svt bestämde sig för att visa maraton när Jens Fredricson precis skulle rida!!!! Grrr... Fick i alla fall se ritten några minuter senare och höll mig uppdaterad på datorn men ändå, irriterande när de lovat att sända de svenska ekipagen.

Nu sitter jag med två datorer, en tv och två mobiler. Man kan väl multitaska! ;-) aja ska fortsätta med det jag håller på med, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback