just sing little darling, sing with me

Är så jäkla trött att ögonen går i kors. Jag kom iaf upp och iväg till stallet imorse, red min fina tant. Som faktiskt var väldigt fin idag, jag slet som ett djur för att få till sits och händer, det kan Cissi intyga. Men när jag sträckte på mig (och slutade med remontridning på en nittonåring) då hamnade hon ganska bra på plats. Jobbade först med skänkelvikning, rakriktning och bågar och övergick senare till förvänd galopp. Det hade hon inga problem med, red lite snävare båge med flit ibland och hon fick sätta bakbenen under kroppen lite när jag jobbade i en kortare och mer samlad galopp. Kändes super att kunna reglera galoppen utan att hon släpper formen :)

Annars tänker jag inte dela med mig så mycket mer av min dag, har varit hos ...... sen klockan ett :) hihi älskar att ni kommer bli så nyfikna nu! Det här lovet har fått en bra start iaf, imorgon ska jag sova så länge jag kan, sen sover jag lite till! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback