"jättekul"

Min "bästa vän" smsade "min fredrik" i tisdags från min telefon och tog sedan bort smset. Och känner ni mig så vet ni hur sjukligt jävla nyfiken jag är, inte har jag nåt tålamod att tala om heller. Har tjatat hela veckan om vad hon skrev, till båda två, men inte får man ett vettigt svar från de där jävla nötterna eller. Sen igår när jag kom dit blev det lite fight om telefonen (som jag inte vann) och sen åt vi. Och det var broccoli i maten, vilket är världens osexigaste grönsak enligt min mening. Men jag sa bara att jag inte åt det så pillade jag runt dem, inget mer med det. Sen fick jag se smset Emma skrivit och tror ni inte hon bett honom ge mig broccoli till mat eller?! Sjukling säger jag bara. Ska komma på en bra hämndplan... ;)



Får seriöst rysningar av bilden.

Kommentarer
EMMA säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ANDAS HAHAHAHHAHHAHGAHA

2012-04-21 | 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback