all i seem too see is people going nowhere, expecting symapthy

Sitter nu bänkad framför min parallelltext till odyséen och hör och häpnas, det suger inte! Jag har varit för upptagen med att tycka illa om läraren så jag har glömt bort hur mycket jag tycker om ämnet. Så hädanefter ska jag ändra inställning, det finns inget jag kan göra åt att hon är gammal och tråkig. Positivitet!

Har sovit som en stock inatt, inte vaknat särskilt många gånger alls. Så bra har jag aldrig sovit i stallet förut men jag var så trött att det funkade ändå. Var inte så mycket barn och de vaknade inte förrän nio så jag behövde inte gå upp mitt i natten.

Ska inte tråka ut er mer med en massa babbel som ingen orkar läsa, hare!

when i'm gone - simple plan
(ja jag lyssnar på emomusik ibland. live with it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback