hola chicos y chicas

Jag har suttit under någon timme eller så nu och försökt få färdigt diskussionen i mitt svenskaarbete. Börjar känna mig ganska nöjd fast det känns ändå som om lärarna inte kommer bli det. Jobbigt dilemma men lägger ner skrivandet för tillfället och låter någon av mina päron läsa sen så jag får en utomstående åsikt.

Sov hos mormor&morfar inatt eftersom m&p var på 50årsfest igår och inte kunde hämta mig. Grillade med us's hos magda på kvällen. Trevligt! Nu ikväll är det skötarridning som står på schemat och vi ska HOPPA! :D Så hoppas verkligen på att få rida Zabina. Galet sugen på att hoppa fast det märktes kanske, hihi.

Kommentarer
AeOe säger:

alltid lika kul att läsa dina blogginlägg, men är det inte dags för lite nya bilder snart? :-)



annars, keep up the good work!



kram

2011-05-23 | 12:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback