tell me is it all in my head?

Sitter här bänkad framför datorn på rummet. Och gissa vad, den har slutat lagga sönder! Pappa skrev ett argt mail till bredbandsbolaget och 45 minuter senare var internet snabbare än någonsin. Ibland är det bra med pappor. Så nu kan jag börja blogga som vanligt igen!

Idag har jag gymmat med Emma & Elinor. Körde rätt mycket mage så kände mig skapligt död efteråt. Men det är härligt ändå! När jag kom hem hoppade jag in i duschen på en gång och sedan fixade jag lite smått och käkade maat. Åt alldeles för mycket så nu är jag skitmätt, inte bra. Kan passa på att skriva att jag ska ändra om mitt godislöfte, har liksom varit lite oseriöst eftersom jag inte känner mig särskilt motiverad. Så jag ska verkligen försöka ta tag i det nu och inte äta någonting under veckorna som är dåligt: skräpmat, snacks, godis, läsk osv. Men på lördagarna ska jag unna mig något, alltså kommer jag inte ha helt godislöfte. Men jag är realistisk och vet att jag inte kommer fixa ett helt år utan inget så nu ska jag köra på stränga vardagar och slappare lördagar. Det funkar nog bäst för mig, på det ska jag gymma minst 2 ggr/vecka och äta frukt i skolan för att orka med lektionerna. Blir nog super det här.

Nu ska jag inte tråka ut er med mer snack om min tråkiga vardag, hare bäst sötnosar!



Från när jag städade ur min garderob + byrå, och det här är inte allt. Fattar inte hur jag aldrig kan ha något att ta på mig. Och i helgen ska jag städa datorn, rensa och organisera bilder, musik, allt skit. Så räkna med en bildbomb av minnen och allt jag kan tänkas hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback