NY FAVORIT

Pensionärsjävlar, FYFAN! Hahahahaha ärligt.. "jag heter karl malte gustavsson, jag har kod 0038 och vill ta ut 700 kr, jag upprepar..." Okej jag skrattade så jag fick ont i magen, det är så min humor hela programmet. Den som kom på idén om ett humorprogram med gamlingar är grym. ALLA TUMMAR UPP!

Idag har jag ridit på Zanzibar, igen. Kändes faktiskt bättre idag men fick fortfarande inte till det riktigt, var aldrig perfekt. Jag kanske är lite petig men det är känslan som räknas och det kändes aldrig riktigt rätt även om formen var bra. Kan bero på att det blir så oproportionerligt då han är ganska liten men ja, vill helst inte rida honom något mer.. Håller mig till stora pollar om jag får välja själv! Dock vill jag rida Mary imorgon :D Haha, alex ska rida henne och jag ska rida Helios som jag rider hela tiden och jag fråga om vi kunde byta! Hon gick med på det men jag tror inte att ridlärarna tycker samma sak, och jag gnäller över att Zanzibar är liten haha ;) Nej men det blir nog pluppie ändå, han är mysig!

Nu ska jag spela facebookspel eller kolla på desperata hemmafruar, inte bestämt mig än! Men sovgott i förskott ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback