ÄNTLIGEN FRIDAY

Wiiho, helg! Hade bara tre lektioner idag, som alla fredagar. Kollar på film på historian, Elisabeth, och den är ganska bra. Svår att förstå och jag är ju så fokuserad på lektionerna men den är helt okej! Sen hade vi engelska - också film - och sist matte då jag gjorde diagnos. Satt kvar med emma&helen i skolan och väntade på att bussen skulle komma. Seeeeegt. Jaja, kom hem vid halv tre iallafall (slutar kvart över tolv) och åt mellis och skulle kolla på TVD. Men såklart är det uppehåll två veckor, ååh! :( Sånt är livet..

Imorgon ska jag hoppträna! :D:D:D:D:D:D Har inte ridit Zabina på ca. en månad och har inte hopptränat sen förra terminen. Men nu jäklar, jag älskar att hoppa. Hihi. Ska också baka pepparkakor hos mormor, tradition. Men jag tänker inte skippa träningen för det, har haft den planerad hela terminen och är sjukt hoppsugen. Hinner med båda!

Min mobil ligger och laddas upp så blir inga nya bilder, kan inte föra över just nu. Men en gamling kan ni få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback