why do you make me feel this way

Igår ville inte blogg.se samarbeta med mig så då blev det inget bloggande. Tror ingen dog utav det precis! Nu blir det inget långt inlägg heller för jag tänker fan gå och lägga mig. Ingen idé att vara vaken just nu, är på lite dåligt humör. Eller dåligt och dåligt, vet inte hur jag annars ska förklara det. Känns tomt helt enkelt, vill inte riktigt gå in på det mer än så här.

På söndag är det julklappshoppning, ska vara med på zabina. Och det är något jag ser fram emot, att se om hon är galen eller inte. Hoppas på lite lagom med energi, ska hoppa 80 iallafall. Vilket är lite högt men ändå helt okej, hoppas bara hon inte taggar till helt och hållet. Tur att hon är bäst och älskad ändå!

Nej nu strejkar jag, bloggar mer imorgon. Kanske lägger upp lite bilder från telefonen å, vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback