i saw an angel become the devil

Red på min Zabinuus idag! Jag får nästan aldrig rida henne på dressyrlektioner känns det som och inte tränar jag nån dressyr heller så det är inte igår jag dressyrade med henne sist. Men hon var jättemysig även fast jag inte fick till det alla gånger, hade lite problem att sitta ner utan stigbyglar och då blir handen ostadig + att jag blev jättetrött på slutet. Men det kändes iallafall riktigt bra och jag är mycket nöjd!

För övrigt kommer jag inte kunna ta mig ur sängen imorgon, herligt. Har nedräkning nu: 10 skoldagar kvar innan lovet + avslutningen då! GAAH, jag orkar inte en enda dag till men jag ska härda ut och topprestera nu, sista spurten innan man får vila (haha mycket snack och lite verkstad känner jag redan nu..). Nu ska jag vila upp mig inför ännu en lärorik och givande dag i skolan (kommer spela pingvinspelet hela lektionerna, möjligen sova på bänken). Sov så gott för det ska jag (eller inte, kommer hosta som fan hela natten)!

Strunta i mina pessimistiska paranteser bara. Måste få utlopp för mina riktiga känslor men fortfarande försöka tänka positivt. Det är jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback