pluggupdate

Alltså varför skriver jag ens detta?! Jag borde PLUGGA. Har ett PM som det är deadline på om en och en halv vecka och ett seminarium imorgon som jag måste förbereda mig inför.
 
Tänkte bara berätta att jag och Fredrik var på glassfestival igår. Det skulle varit en "dubbeldejt" men tyvärr blev de andra två sjuka så vi fick äta glass själva. GB visade upp och bjöd på årets nya smaker. Vet inte om jag riktigt fick någon personlig favorit. Tycker nog att klassikerna alltid kommer vara godast: saltlakrits, pecannötkola osv. Haha.
 
Igår kväll lagade vi gomat, och då menar jag det verkligen. Hade köpt färska pilgrimsmusslor och jag var fan nervös över att steka dem för att kilopriset var så högt. Men det blev faktiskt riktigt bra och vi båda tyckte det var supergott! Kan lägga ut bilder på glassar, köer och musslorna sedan men nu måste jag faktiskt fokusera. Hojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback