galenskaper

Ååååh hade en så himla bra kväll i fredags så jag måste bara få ägna några rader åt den! Jobbade till halv nio på kvällen, var snabb ur jobbkläderna och i festkläderna. Gick till Helen, vi satt och pratade en stund (och hann med en och annan jäger) innan vi gick upp till Emma. Där var vi i kanske en timme, innan Alice skjutsade oss till Säter. Vi åkte till en fest där en massa kändisar höll till, men vi hann bara in och vända eftersom alla var påväg ner mot stan. Vi hakade på neråt, och så fortsatte styra kvällen nere på stan fram till öltältet stängde och vi började röra oss upp på åsen. Jag var så sjukt glad hela kvällen, inget drama alls från min sida. Fick åka karusell full i år igen också, denna gång i Saaras sällskap istället för Fredriks!
 
Hela kvällen kantades av en sjukt härlig fylla, och en massa fina vänner! Det är något speciellt med cruisingen: smockfullt med folk på stan, härlig stämning överlag. Jag älskar såna här kvällar, sätter verkligen guldkant på vardagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback