längtan

Det finns inga ord som kan uttrycka hur mycket jag längar till nästa fredag. Om precis en vecka så är jag förhoppningsvis lite småseg efter tentafesten men med ett lättat hjärta för att själva tentan är skriven. För just nu sitter jag här hemma och känner mig lite vilsen och förvirrad.
 
Det jag har gjort har gått ganska bra. Men jag kan inte låta bli att jämföra mig med alla andra. Folk som har två tentapärmar när jag knappt får ihop till en halv. Vad ska man trycka i den jäveln egentligen?! Haha. Har inte heller gjort några faktiska tentafrågor än, det tänkte jag nog sitta med imorgon. Gaaah vi får se. Det går som det går och såhär mycket pluggade jag aldrig till prov förut så det är en förändring. Dessutom får jag ha med mig en hel resväska med böcker till själva tentan om jag så vill det. En positiv grej med att plugga juridik!
 
 
Can't wait 'til this is over... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback