bölängä

Blev en liten shoppingvända igår, Linus ville till borlänge så jag och Fredrik hängde med. Först var det fiskeaffären som gällde. Det var kul i ungefär två minuter sen var jag trött på det. Tvärtom i kupolen senare, då var det grabbarna som var trötta på mig haha. Fyndade ett par byxor för 50 kronor och en klänning för 130 på h&m. Var in på lite andra affärer också men där var det inget som ville följa med hem. Avslutade shoppingvändan med mat på max. 6 nuggets, strips, dip, 4 chili cheese, läsk och så en lyxshake på det. Snacka om att jag blev mätt haha! Trevlig liten utflykt i alla fall.
 
 
Stjärnmönstrad enkel sommarklänning och ett par mönstrade svarta jeans (som redan är håriga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback