50 shades of grey

Ja nu är det här ingen bokblogg men måste tipsa alla tvivlare om snuskboken: 50 shades of grey (50 nyanser av honom). Är lite boknörd så blev nyfiken av de här hypade böckerna, fick första delen i present av Fredrik och började läsa.
 
Kort sagt handlar böckerna om en ung tjej, Ana, som faller för en mångmiljardär vid namn Christian Grey. Han har en hel hög med mörka hemligheter (vet inte riktigt själv då jag precis börjat med andra boken nu) och har en jävligt speciell syn på sex. Han har ett "lekrum", behöver jag säga mer? Ibland blir det lite för mycket för min smak, de håller på som kaniner och kommer tio gånger på tre sidor. Orealistiskt ;-) men det finns en riktigt bra kärlekshistoria där också och boken är minst sagt orginell! Inget för de pryda och känsliga dock då det som sagt blir väldigt mycket sex till och från. Men jag kan rekommendera den, var helt till mig när jag läst ut första boken pga slutet så drog med mig Fredrik till Borlänge för att köpa uppföljaren. Hehe.
 
 
Ska bli spännande att se hur de löser filmatiseringen haha, brukar inte visas porrfilm på bio så ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback