lilleplutt

Jag var ganska söt som 14-15-16 åring eller hur gammal jag nu är på dessa bilder. (omg hon är så skrytsam hon säger positiva saker om sig själv)! Jag tycker (oftast i alla fall) om att kolla på gamla bilder. Det är ju samma tjej där som jag är nu även om mycket har förändrats, speciellt på insidan! Och det bästa är att jag kommer ihåg exakt hur det var att vara i den åldern. Jag var så jävla osäker, lovar att jag tog 30 egobilder ibland utan att bli nöjd. Men allt var så nytt och spännande, kommer ihåg hur roligt det var att bara åka in till stan en kväll för att träffa folk. Även om jag inte riktigt vågade prata med killarna haha ;-) men alla känslor, allt fnitter, alla barnsliga upptåg i skolan, allt smink, alla dessa bilder man tog bara för att få lite bekräftelse. Det var en så rolig och så jobbig del i livet. Saknar dom där känslorna ibland, även om jag aldrig skulle byta det mot vad jag har nu. Tur man har bilder som man kan kolla på och minnas för en stund!
 



Kommentarer
Pernilla säger:

Åh, så gudomligt jäkla söt Jenny! <3
Lite sådär jag kommer ihåg dig mest vetdu ;)

2013-03-07 | 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback