on a valentines day

HAR FUCKING BOKAT STUDENTKRYSSNINGEN. Så himlans galet grymt hihi. Ska väl försöka fixa det ekonomiska imorgon eller så men det är sånt man har päron till (nej dom betalar inte åt mig men dom betalar åt mig. om ni fattar). Kommer dela hytt med Elise, Elinor och Lydia iaf men kan väl hända att jag sover med sällskap istället, om jag sover. Wiiiie. Fem månader kvar bara har jag hört. Woopwoop
 
Imorgon så ska jag ha två lektioner som egentligen inte är mycket för världen. Sen hem och småfixa lite, sen kanske kupolen bara för att fördriva tid/ha skjuts. För imorgonkväll åker jag upp på åsen och sover där, och tidigt på morgonen får jag sällskap av världens bästa fredrik. Har längtat galet efter den stunden och den är snart här... SÅ underbart :'/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback