you are not alone in this

Slutade med att jag sprang/joggade åtminstone 2km. Joggade lite, tänkte springa hem men ångrade mig och joggade lite till så blev lite kringelkrokar, därav svårt att veta hur långt jag sprang. Men det var iaf skönt att röra på sig. Har varit lite onyttig på slutet, måste rycka upp mig!
 
I mina funderingar har jag kommit på en teori om det här med utseende och förhållanden. I början bryr man sig skitmycket om hur man ser ut och framstår osv. Allt är ju så nytt och känsligt när man inte känner den andre. Sen ju mer man lär känna personen, desto mindre viktigt blir utseendet för man vet att det finns någon som älskar en för den man är, inte för hur mycket smink man har. Gick osminkad hur länge som helst i slutet av förra terminen och hade till och med mjukisbyxor offentligt, så jag stämmer verkligen in på min teori. Men nu har jag börjat bry mig igen. Jag mår dåligt om jag inte tränar och vill helst inte se ut som en pissråtta med en mopp på huvudet. Så även om det är skönt att ha en trygghet, någon som tycker att man är snygg på morgonen, betyder inte det att man slutar bry sig om utseende helt. Det var en fas, och nu har jag kommit förbi den. Ska ta en dusch och pyssla lite med mina naglar medan jag pluggar sen som bevis! Puss på er som orkar läsa mina filosofier.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback