18års festen

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat sen festen. Har gjort annat och så men nu har jag en lugn stund framför datorn iaf. Men nu ska ni få höra om min 18årsfest!
 
Kvällen började lite segt, var inte så himla många till en början haha. Men det kom igång, vi spelade ölspel, spel, snackade osv. Var ett ögonblick i köket då 5/6 av mina "gamla" tjejer var samlade. Fyfan vad bra det kändes att stå där bara vi och prata, gud vad jag saknar er! Här har vi (neråt) en gammal bild på hela ligan så ni fattar vilka jag snackar om (minus emelie som inte var med). 
 
 
Sen blev det väl lite lekande, mycket drickande, presenter, dans, underbara kompisar. Mådde riktigt riktigt bra några timmar. Tills alla ville därifrån strax före tolv (krogen), jag tänker vara helt ärlig nu och säga att jag blev riktigt sårad. Ca 10 av mina närmsta kompisar drog utan att säga hejdå. Och jag förstår att dom inte hittade mig just under de fem minutrarna de absolut skulle åka. Vet ni varför? Jag låste in mig på toan och grät i fredriks famn tills kinderna blev rödflammiga för att mina kompisar hellre ville ut på krogen än stanna och fira mig. Fredriks kompisar, som nu blivit mina kompisar också kan man väl säga, stannade hos mig hela kvällen och gjorde verkligen allt för att hålla mig glad. Så jäkla underbara killar det där, fyfan! Och ska inte dra alla över en kam här, fanns såklart brudar också som stannade. Ni vet vilka ni är och jag är så himla tacksam! Särskilt Erika och Linnéa, superdupertjejer!
 
När jag insåg att inte det här skulle få förstöra kvällen så blev den plötsligt mycket bättre. Vi drog igång och lekte, satt och sjöng Angels på scenen (jättefint ögonblick men inte jättefint sjungande kanske ;)), pratade skit osv. Runt två eller nåt sånt tror jag så åkte gustafsfolket. Jag, Linus och Fredrik stannade och städade lite och jag och Fredrik blev även kvar ett tag efter att Linus åkt för lite kvalitetstid. Kom nog inte i säng förrän halv fyra, somnade som en nöjd och lycklig tjej.
 
Nästa helg så ska jag om ni frågar Erika ta min lagliga krogenoskuld iaf! Ska lura med henne ut med fredriks kompisar också framöver, jag är då lovad röj nu så då ska jag ha det också! Tack till er som gjorde min fredagskväll, och tack till er som läste och förstod. Kramar på er!

Kommentarer
Erika säger:

PUUUUUUSSS BÄSTA JENNY! <3

2012-11-18 | 18:22:55
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback