a night to remember

Hade en kunglig valborg igår, fyfan. Definitivt i topp över bästa kvällar någonsin! Jag och emma åkte först in till louise vid sjusnåret och var där i en och en halv timme kanske. Förade och träffade kompisar, lite segt men det var ju bara början, trevligt iaf! Sen blev det allsång i bilen upp till Säter, kom till Fredrik nio eller nåt.

Hade verkligen skitkul hela kvällen. Hade min bästa kompis vid min ena sida, min pojkvän på andra sidan och massor med trevligt folk runt omkring. Har pratat, skrattat, tofflat, pussats, dansat, vunnit på hästar/kort, blivit utkastad på gräsmattan, brytit arm, sett fyrverkerier, haft ett allvarssnack med min kompis bror, käkat mackor, städat, snackat skit i sängen med Helen, träffat nya och nygamla människor, druckit skitgoda groggar. OCH SÅ VIDARE. Som sagt en kunglig kväll, tack alla inblandade!!



Ändrade relationsstatus under kvällens gång, om det inte redan var så haha. Men ja nu är vi tillsammans och valborg är liksom utgångsdatumet även om vi träffats ganska länge. Bara det gjorde ju kvällen super! Så här har ni iaf min Fredrik... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback