very good day

Har haft en väldigt bra helg! Åkte till Erika vid halv sju igår och åt mat efter sju någon gång. Sen var det party med ölspel, skratt och sång. Hade riktigt trevligt, strax före tolvslaget drog vi ut men tyvärr kom My inte in på krogen så vi gick vidare (ingen idé att jag provade då heller haha..). Men tack för en rolig kväll så länge den varade! Satt på donken och väntade på skjuts så vid halv ett satt vi i bilen på väg hem! Slocknade på en gång nästan och klev inte upp förrän 10 idag.

Lite småsegt var det idag och vi satt och stekte i solen på taket hur länge som helst, asskönt! Sen gick vi ner till stallet och skrittade en vända på hästarna. Båda två var lugna idag, kors i taket! My skjutsade hem mig också, det var automatbil så det var nemas problemas ;-) Bjussar på de få bilder från igår jag äger!



Gårdagens look! Vågat hår, brun sotning och min paljettröja från New Yorker.



Min trogne kompanjon ser i kors haha ;-)



Snygga Linnéa drar till med en pose haha.



Fina tjejer!



Och sist men inte minst självaste artonåringen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback