släkt med rå humor

Jag kan lyssna på det mesta inom musiken: jag gillar pop, 80talsrock och hardstyle. Och så vidare. Men jag tål verkligen inte dansband, det finns med på min big no-lista.


Som är mycket längre än såhär egentligen men jag vill inte framstå som negativ så lämnar resten åt fantasin. Anyway, kan ni gissa vad jag fick i julklapp?



....... -_-



Och som om det inte var nog att ge mig en tischa med Larskristers logga på, detta tryck sitter i nacken. Och den är så tajt och kort att jag ser ut som en dansbandshoe (hade på mig den EN gång). Bara jag som tycker min släkt har rå humor?!

Kommentarer
aeoe säger:

hehe, skulle du inte kunna lagt ut en bild med dej i tröjan istället?

2012-03-02 | 07:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback