nobody knows

Har haft betygssnack med två lärare iadg (historia och sam) vilket drog ner humöret avsevärt. Tur att jag hade Klara att klaga med haha ;) Annars då, dagen har rullat på med tre lektioner och en maffig håltimme. Var och snackade med Malin idag, har bestämt mig för att inte gå dit regelbundet längre och så har det ju blivit lite på slutet ändå. Mår alldeles för bra för det!

Gymmade en stund också, bröst, och det gick väl bra. Finns fan inget bättre än att pumpa bröstmuskler med dragmaskinen och lägga på lite mer än man egentligen klarar! Sen blev det stallet som vanligt, börjar bli lite halvgalen av allt ledarskap men tur är väl att det finns fina vänner där också!

Käkade tacos idag, mums, och nu snackar jag med .... som vanligt ;) Får sova till åtta imorgon iaf, sen drar jag med mig pappa ut och kör en stund innan skolan börjar! Blir kalas det. goodnightie ppl!



Den här snygga bruuden var och skrämde skiten ur mig idag också! Hon var "sjuk" och hälsade på i hda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback