how could this happen to mee

Eftersom jag nu delade med mig av min fjortistid så kan jag meddela att jag var lite småemo ett tag också... Haha jag var tvungen att prova lite av varje you know. Men det var så att en av mina närmsta vänner på den tiden var ganska alternativ om man säger så och det smittade av sig lite på mig. Men inte mer än att jag lyssnade på Simple Plan, bfmv, Sum 41 osv (vilket jag fortfarande kan tycka är bra), ritade kors bredvid ögonen och köpte en palestinasjal. Finns i princip inga bilder på det eftersom jag gick i sjuan och inte blivit ett kamerafreak ännu men denna hittade jag iaf ;)




Eh oj, glömde ladda upp den här på fjortissidan. bästa dageN i mitt livh jue §§§'

(okej vi är faktiskt utklädda till fjortisar men det är fan nästan lika illa som att vara en. haha ni fattar inte hur ont det gör att vara pj!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback