iiiiiiiih

Hej alla glada! Vaknade av världens hemskaste alarmsignal imorse, usch. Tur att jag hade världens bästa bredvid mig iaf så det var inte lika hemskt :* Större delen av dagen har spenderats i stallet med ridning och möte. Zabina var ganska fin och fräsch, inte lika snubblig som hon brukar. Och mötet gick bra, vi har stora planer för denna show!

Nu är jag nyduschad och har provat en ny ansiktsmask som var ganska bra, dock gjorde den skitont till en början. Var precis ut med valpen som nu heter cilla, zilla? Haft lite namnproblem för att de andra tyckte kenya och ronja var för lika... Så "vovvisen" har fått duga de här dagarna. Ikväll måste jag plugga ekonomi för sista gången och sen ska det käkas hemgjord pizza. Hare gött ppl!



Bjussar på en matbild från dalarasten ;-) det godaste jag ätit på mycket länge kan jag tala om, värt varenda krona som jag inte betalade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback