summerlov

Håller mitt löfte om dålig sommaruppdatering, det är bra det. Man ska inte sitta här och häcka hela dagarna. Här kommer lite framtidsplanering inför mitt sommarlov, allt ska checkas av innan 20 augusti! Vad tror ni om det?
  • Jobb under hela juli förmodligen, 5-6 dagar per vecka.
  • Vara hemma och uppfostra vilddjuret när tid finns.
  • Umgås med vänner, skitlätt att man glider ifrån varandra och inte umgås på somrarna. Det vill vi inte ha! Så det är bara att höra av er till mig, jag är ganska flexibel även om denna lista är lång!
  • Ta premiärdoppet, när det är riktigt jävla varmt ute.
  • Åka till sthlm med de som nu blir med: mamma, my, ida, senvetjaginte!
  • Förmodligen stallstädning och senare igångsättning av hästar.
  • Åka till faster&jonas i evertsberg och jobba lite, får se hur länge, när osv. Vill inte vara borta en hel vecka!
  • Planera och genomföra sommarshowen i stallet, kommer bli galet mycket jobb.
  • Festa riktigt ordentligt åtminstone en gång. Jag är öppen för förslag ;)
  • Tränatränaträna. Har riktigt mycket ångest över att gymmandet lagts på hyllan. Men imorgon åker nog jag och förkylningen in och kör ett pass iaf och det ska vi upprätthålla.
  • Börja äta godis igen! Hihi, får filmsällskap på lördag och då har jag bestämt mig för att käka godis. Så pikaboo, here i come (har dock satt upp regler kring godisätandet men på premiärdagen ska jag äta så mycket jag vill).
  • Ska såklart umgås en massa med världens finaste också, du vet vem du är :) om livet hade varit lite mer exakt som jag vill hade jag inte sovit själv en enda natt men nu funkar det inte riktigt så.
Haha galet maffig lista och det är inte allt.. Men nu är jag trött så ska slå på lite TB och chilla, imorgon ska jag gymma, jobba och köpa godis. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback