olive you

Har sån brutal jävla mensvärk att jag vill gå och hänga mig. Eller dricka en massa sprit. Bad choices båda två.

Har ridit Svartisen två dagar nu eftersom min tant är kvar i Solvarbo eftersom det är cruising i Säter! Men det har gått bra det å. Fått träffa min underbara pojkvän också (som var jätteunderbar och höll på med mitt hår hur länge som helst igår). Och på det har jag jobbat, busy life.

Helgplanerna ser ut såhär: jobba nu, ev säter en stund ikväll, jobba imorgon fm, ha myskväll med lillasyster och kolla på disneyfilmer och käka en massa godis imorgon kväll. Sen har jag en tråkig söndag att handskas med. Men nu ska jag få i mig lite mat innan plikten kallar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback