glöm inte bort att du är värdelöööös

Har inte så mycket att blogga om, den här dagen är typ redan bortglömd. Hände inte mycket med andra ord!
 
Imorgon å andra sidan ska jag förhoppningsvis träffa folk och konsumera alkohol. Har inte festat sedan p&l så kan behöva en grogg eller fyra. Björn Rosenström är väl kanske inte något musikaliskt geni men vafan haha, who cares. Hänger på min favoritperson men finns risk för att jag blir bortvald för ett öltält förr eller senare (älskar verkligen att vara sjutton år!!) ;) någon bloggläsare jag känner som skall dit maybe? :D
 
Nu ska jag kolla på Greek tills jag somnar (kanske hinner klart med säsong ett) och sen sover vi bort halva fredagen vilket börjar bli standard! Imorgon får jag skeda igen, i love it! Pussss på er bitches :*
 
 
oldiee, tog fjortisspegelbilder med lillesyrran till och med på den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback