i've been waiting for a long time, oh for you, feels like i waited for a lifetime

Fick rida daaamplin imorse istället, gjorde dagen lite. Hade vikarie som jag inte klickade så bra med förra gången om man säger så men idag var det roligt! Han kändes fin redan från början vilket var en riktigt vinst för mig, har tyckt att han är ganska svår att komma åt i dressyren (knäpper av i nacken och böjer huvudet i sidled istället för att ställa samt behöver lite tid att få igång bakbenen). Men nu gick det och han hoppade som en klocka! Synd att vi inte fick rida lite svårare övning med lite högre höjder, blev mer en markarbetesbana med stora svängar. Både jag och Tamlin var på sånt humör att vi hade fixat det men aja, vikarier vill väl inte utmana ödet.

Efter ridpasset gymmade jag en sväng med pappa, ingen av oss var sådär jättepigga så det blev runt 40min innan vi åkte hem och käkade. Annars har jag fixat tvätt och läst i engelskaboken samt börjat kolla på en film. WOaa, exiting life of jenny



haha aw, jag med mina ybergulliga småsystrar för kanske 2-3 år sedan? ja vi spexade och klädde ut oss i varsin färg och ja jag och ida slogs om vem som skulle få vara rosa, ni ser ju själva vem som vann den fighten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback