ännu en dag närmare lovet

Som jag nämnde igår har jag spenderat dagen på länsarkivet i Håksberg idag. Fyra timmars bussresa inkl. sömn, smaskig sallad, läskiga byggnader, cajsa&elinor, regn, massor med information om Solbacken och en ashäftig källare skulle kunna summera dagen. Betydligt bättre än en skoldag och efter flera timmars forskande fick vi en lagom lång rundtur. Vi blev lite fundersamma på det där med banksekretessen: vad är det för mening med att spara handlingarna om ingen får titta i dem någonsin mer? Bra fråga.

Har postat körkortstillståndsansökan och handledaransökan idag. Så snart får jag börja köra bil :D Fick även hem skolfotot idag men det mesta åkte tillbaks, ville bara byta ut den vidriga bilden från nian som satt i vardagsrummet. Kan meddela att jag såg riktigt sur ut på både bilderna, precis som förra året. Bitch.

Nu sitter jag och kämpar mig igenom min odyssé omskrivning men är galet trött på den så det går lite segt. Tror jag skriver klart den imorgon istället. Nu blir det desperata hemmafruar och sen sängen för att orka med att gå i skolan till klockan tolv imorgon. Hihi.



Snygghästen ♥

Kommentarer
AeOe säger:

så kul att du kommit igång med skriva igen! keep on! lite mer bilder bara... :-)

2011-10-27 | 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback