this is as bad ass as it gets

Pluggstatus: Har skrivit uppsats och gjort klart hästuppgiften idag, geografin får allt ta och vänta.
Stallet: gjorde allt det vanliga + möte. Allvarssnack blev det verkligen men sådant behövs ibland.
Livet i allmänhet: Har lite svårt att förstå att jag kan vara så nere ena stunden och på toppen av världen nästa. I guess it's all in my head! Känner för att fylla 18, ta studenten, dra med mig ett gäng härliga människor och bara åka iväg. Inte oroa sig över någonting och bara ha roligt i ett år. En fet paus mitt i livet. Hur grymt vore inte det på en skala?


Kommentarer
my säger:

snygging!

2011-11-29 | 21:47:45
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com
aeoe säger:

håller med my jag!

2011-11-30 | 07:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback