so i'll take blame

Har suttit och pysslat med naglarna en stund, det var ett tag sen sist. Nu glittrar de och glänser, så fina så! Kan ju göra en galen sminkning som matchar dem imorgon haha. Härligt att vara tjej ibland! (omg vad feminim jag låter) Så kan gå in på att jag pumpade lite muskler på gymmet idag så det inte blir ett allt för flickflickigt inlägg. Körde inte så länge men kan lova att det rev i bröstet och smakade blod ändå. Rodde i totalt fem minuter, inte ens det? Mördarmaskin, särskilt om man tävlar mot pappa på högsta möjliga motstånd. På det var det lunchdags också så magen kurrade. Effektiv träning iaf, den kan jag rekommendera för dem med dödslängtan :)

Nu ska jag försöka så mycket jag kan och fokusera på kristendomen. Kan tala om att jag är klar med bildrensandet också, raderat runt 20000 bilder snart... Det var verkligen *@+&%#§.]¤$£!!!!!!!! Aja, hare!



Snodde bilden av mysan, från i (fredags) lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback