go girl it's your bithday

Fyller år idag, wiho. Inte lika märkvärdigt som när man var mindre men lite nya grejer sitter aldrig fel. Fick träffa lite saknad släkt idag också då vår traditionsenliga pepparkaksbakning sammanföll med min b-day. Trevligt som vanligt men nu är jag så mätt och så trött på pepparkakor att jag har huvudvärk. Ska ner och inhandla sallad med mor min (tror jag) snart, ätit så mycket idag att jag inte tror det går ner så mycket mer i magen ;) Hare bra sweetiis, jag ska då kolla på true blood hela natten då jag nu är ägare till en dvdbox med de tre första säsongerna! :D



Bilder som denna får mig att hata vintern ytterligare lite till, om det nu är möjligt...

Kommentarer
my säger:

Grattiiis jenny! hoppas du har haft en bra dag:) tårtkalas wihoooo

2011-11-12 | 20:54:52
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback