för jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Har varit ute och ridit i spöregn idag, tio minuter efter att jag ridit iväg öste det ner, jippie. Och Prinsen var helt knäpp. Han kan vara hur fin som helst när vi rider i hagen men när man rider iväg blir han spänd och allt är jätteläskigt och ibland tvärvänder han och ska hem. Lite mycket nerver i den där killen! Vi håller oss nog här i närheten på våra uteritter, jag vill inte flyga av tack.

Idag gick jag upp halv åtta och plockade jordgubbar åt mor min (och mig själv). Var dock ganska tomt i landet så jag hade inte behövt gå upp så tidigt... Men då slösade jag inte bort hela dagen iaf! Sen har jag rensat jordgubbar, lagat mat, gått på två hundpromenader (jag sprang lite på den ena, säkert hela två kilometer. Dog nästan, min kondition är på botten), sen red jag som sagt, dammsugit huset har jag gjort, kollat på Gladiator och säkert massa mer. Ganska vanlig dag men jag tycker faktiskt om vanliga dagar. Inget drama, inte tråkigheter, inga roligheter. Bara vara helt enkelt.

Och nu måste jag skaffa mig en ny digitalkamera. Kan inte ha en bildlös blogg? Haha min statistik är skrattretande just nu, har varit borta två veckor och det är ensiffrigt som gäller. Tur att jag skiter i det, annars hade jag varit ledsen. Sen kan jag inte bestämma om jag ska köpa en dator eller inte. Vill egentligen ha en men det är mycket pengar och jag tjänade ju inte lika mycket som det var tänkt den här sommaren. Måste tugga lite på det. Och ridbyxor måste jag ha! Och en ny väst. Sen vill jag har tävlingskläder också. Skulle behöva nya jeans. Jag har inga problem när det kommer till att vilja ha saker ;) Synd att jag är så dålig på att fatta beslut bara. Vad borde jag prioritera? Hm... 



Känner verkligen för att börja sminka mig igen, har inte gjort det på hela sommaren men det är så. I solen ska man inte ha smink. Nästan så man längtar till vintern så man får göra nya tokiga, roliga, snygga, fina sminkningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback