2011

Nu var det ett nytt år, nystart, nya mål, nytt liv, allt nytt! Det känns egentligen ingen skillnad men har endel nyårslöften som jag tänker hålla så det här blir nog ett bra år får vi hoppas. (Okej det säger jag varje år och inte fan blir det bättre men utan hopp vore livet hopplöst!)

Igår blev faktiskt en ganska bra kväll vilket jag inte hade trott. Fick sms av kusin som frågade om jag ville med upp till Borlänge och det sa jag ja till! Så när jag ätit hemma fick jag skjuts till Säter och sen åkte vi till andreas kompis kim. Där var fler av hans kompisar och det var en rolig kväll fast jag blir vääldigt blyg när jag träffar massa nytt folk, särskilt eftersom alla var äldre än mig. Men det är också ett nyårslöfte att ändra på det!

Gick och la mig strax innan fyra, satt och kollade på film med de som var kvar en stund men jag var så trött att jag gick och sov. Och idag har jag inte gjort så mycket, vi åkte därifrån vid kanske två eller ngt? Jag vet inte men åt mat i Säter innan morbror skjutsade hem mig och nu sitter jag här! Har precis duschat så nu är jag fräsch igen, jag hatar att somna med smink!

Hoppas alla hade en bra kväll igår och att 2011 blir ett kickass skitbra år! pusss bitches



Inte sådär asbra bild men hade det sminket + utsläppt hår åt sidan igår! Blogg.se vill inte samarbeta med mig så det var bara den bilden som ville laddas upp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback