update läget modet

Jag har äntligen skrivit tentan!! Så otroligt skönt att inte behöva plugga dygnet runt längre utan kunna göra lite annat (som typ att städa, haha). Nejdå inte bara städning, igårkväll blev det tentafest i sedvanlig ordning. Jag hade jätteroligt, Fredrik hämtade mig runt kvart över tolv tror jag det var? Han skrev tentamen idag så en guldstjärna för att han överhuvudtaget ville hämta mig ♥
 
Har även hunnit med ett dressyrpass på Easy idag! Det var helt vansinnigt jobbigt att rida den stoora hästen, men jag är väldigt nöjd med passet. På söndag ska jag rida programridning med en annan stor häst, Symphony, som förhoppningsvis kommer bli min dressyrstjärna i år! Vi är anmälda till våran första lokala tävling 28/2-1/3. Så jag hoppas att det känns bra på söndag, har ganska många knappar kvar att hitta för att vi ska bli ett bra team på dressyrbanan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback