soffhänger

Har haft en alldeles lagom vecka vad gäller skolarbete. Som kanske framgick av förra inlägget har jag haft en riktigt tuff period med supermycket skolarbete. Men just denna vecka är som en luftbubbla mitt i all stress och det behövs. Har inte alls mått bra i kroppen senaste veckorna, började bli bra i söndags men sen dippade det igen (efter två dagars plugg). När till och med kroppen säger ifrån borde man fatta vinken och tagga ner!
 
Vad har hänt sen sist då? Jag fyllde 20 år och nådde på så vis en milstolpe i livet. Nu behöver jag inte bli så mycket äldre ;) fick deluxe-julkalendern från The Body Shop i present av Fredrik. Vet inte om jag ens behöver säga det men längtar så till 1 december!!!
 
Har även varit på en clinic med Alexander Zetterman. Det har definitivt sina fördelar att ha en stor hemmaklubb som har kapacitet och möjlighet att arrangera sådana event. Jag tyckte att han var både bra och lite mindre bra. Han var väldigt noggrann i grundarbetet och lät inget slinka förbi. Men samtidigt tror jag att jag hade blivit tokig om jag hade ridit... några roliga jämförelser och några som kanske var lite väl nedvärderande ("det heter väl höger på norrländska också"). Han sa dock själv att han främst är hästtränare och inte tränar människor/ekipage.
 
Nu ska jag inta ryggläge och vänta på Fredrik som kommer hem strax från sin träning. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback