neon colors

Efter att ha spenderat hela dagen i skolan med massor av plugg igår skyndade jag mig hemåt och fixade i ordning mig för lite fest. Ida (en av mina gamla faddrar) ska åka till Washington ett år och kommer alltså ta ett studieuppehåll innan hon kommer tillbaka och hoppar in i vår klass :) så igår hade några av hennes vänner ordnat med fest, mat och kidnappning! Det var väldigt trevligt, mycket prat mat och dans. Vid elva ungefär blev vi skjutsade till ÅC där det blev några timmar svettandes inne på Lokal. Jag var så sjukt trött på slutet att jag gäspade samtidigt som jag dansade, haha. Men det var ändå en bra kväll!
 
 
Vet inte hur många gånger jag varit på "neon-kväll" nu! Lysande armband, glasögon, neonfärg över hela armarna.. det är ju faktiskt lite kul ;-)
 
 
Imorse (förmiddags) blev det frukost på uteplatsen. Varmt och skönt men lite blåsigt. Det var 35 grader varmt i västhuset imorse i alla fall... Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback