trötta ögon

Efter att ha spenderat en och en halv timme i det tysta rummet, läsandes 20 sidor arbetsrätt kände jag att det kanske är lika bra att packa ihop och dra hem. Så nu sitter jag här i en soffa i samhällsvetarhuset och bara väntar på att få åka hem.
 
Igår var det studentsportardag så efter frukosten begav jag och min kompanjon oss ut på upptäcksfärd i Sävar. Mycket roligare att promenera när man hittar nya vägar! Vi var ute i nästan två timmar så var lagom mör när vi kom hem. Först framåt eftermiddagen gav vi oss på ett tapout-pass, ripped conditioning. Riktigt tufft överkroppspass var det, nog känns det idag! Får se hur resten av veckans träning ser ut. Idag ska vi ta en lite kortare promenad och imorgon ska jag träna dressyr. Sen får vi helt enkelt se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback