say something i'm giving up on you

Haj där go vänner! Idag inledde jag morgonen med att vakna upp från en mardröm. Var snabb upp ur sängen kan jag säga. Har ni sett den nya serien på 3:an, Sleepy Hollow? Det har ju tyvärr jag och det fick jag allt äta upp för imorse var demonen från gårdagens avsnitt där och jagade upp folk och dödade dem. Allt hände i Vasahallen där jag och ett gäng andra bodde (?!). Träffade även en söt kille när jag låg ute på asfalten på parkeringsplatsen och gjorde situps. Hmm. Borde ha räknat ut att det var en dröm kan man tycka.
 
Efter det abrupta uppvaknandet begav jag mig till skolan för att ha ett seminarium i arbetsrätt. Arbetsrätten är nog det roligaste vi gjort hittills, dock är kurslitteraturen en jäkla tegelsten att bära runt på och skulle aldrig orka pärma den. Men den är i alla fall vettig att läsa i och det är det viktigaste.
 
Vi skulle efter seminariet egentligen ha satt oss och jobbat med nästa Bioforce men det hade läraren, tyvärr måste jag säga, inte lagt ut. Så det ägnar vi morgondagen åt istället, lite synd eftersom jag gärna är "ledig" så mycket som möjligt medan pappa är på besök. Men vi kommer hinna ses så jag tröttnar ändå skulle jag tro. Längtar mest efter att käka indiskt på torsdag (skämt åsido).
 
Nu ska jag fördriva tre och en halv timme innan pappsen kommer hit. Ska ner till ICA en sväng, kanske pinnar ner på en gång. Det var ingen dum idé faktiskt. Bra Jenny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback