saturday

Hej däär! Allt bra med er? Med mig är det helt okej. Ikväll/eftermiddag ska jag in till stan och ha filmkväll med en kompis. Vi ska dock börja med att vara lite tråkiga och läsa igenom varandras PM, ge lite kritik osv. Så ska försöka skriva lite nu så jag känner att jag faktiskt har något som går att utvärdera haha. Sover även kvar där inatt eftersom jag ska iväg på tävling imorgon.
 
Provade mina ridstövlar idag och jag tycker nästan att det känns lite lättare att få på dem. Men jag vet inte, svårt att säga då jag inte mäter eller väger mig :) börjar bli taggad på tävling nu, fick lite peptalk av Louise igår så nu känner jag mig redo för att gå in och give it all i got! Drömde att det gick bra inatt så vi får väl hoppas att det var en "framtidsdröm" ;-)
 
Jag återkommer imorgonkväll med utvärdering av tävlingen!
 
 
Satt och kollade runt på youtube igår, fanns ganska många hoppfilmer men inte en enda dressyrfilm på hästen jag ska rida. Det här är i alla fall en video med honom, han ser ju pigg och glad ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback