natten går bra men dagen är svår, för den var vår

Hej vänner. Idag har jag och Fredrik varit och rännt runt på stan. Han fyllde år i tisdags och då fick han lite pengar in på kontot av sina föräldrar. Han fick dessutom lova att spendera pengarna på sig själv och inte lägga dom på hög. Så idag har jag varit personal shopper och det har gått riktigt bra! Har fått honom att prova massor av kläder och alla fem plagg som fick följa med hem var handplockade av undertecknad! ;) Riktigt stolt, han som brukar vara så snål. Jag shoppade inte lika mycket. Köpte en kofta och en mössa till mig själv. Så blev det lite heminredning osv som vi båda stod för. En badrumsmatta, ett spel, servetter, ljus, grytlappar :) hade en väldigt trevlig dag tillsammans måste jag säga.
 
Över till något helt annat: har börjat planera umeåresa med familjen så dom kommer kanske och hälsar på en helg om några veckor. Vore bra för mig tror jag, måste börja vänja mig vid den nya familjesituationen... kommer nog bli en del tårar men förhoppningsvis också några roliga stunder. Har fortfarande problem med att inse att fluffen är borta för alltid. Uschusch :(
 
 
Ida och Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback