halt häst

Åååh, Cobra som jag skulle ha tävlat på söndag har blivit halt. Supertrist! Så var tvungen att göra ett hästbyte i sista sekund så nu ska jag istället tävla en stor häst som heter Lord Wilhelm. Har ALDRIG ridit honom, har aldrig ridit LB:2, har aldrig tävlat någon annanstans än i Säter. Så det blir många premiärer på en gång! Men har i alla fall hört att Lord W är en fin häst som många tycker om så det blir nog bra ändå.
 
Får lite prestationsångest också när alla är så himla duktiga. Kände av det igår, fick rida en av stallets absolut finaste hästar, GG. Och jag blev lite låst och tänkte för mycket på att prestera så jag presterade inte. Konstigt, jag vet. Han var väldigt fin i galoppen i alla fall så jag får ta med mig det och jobbar vidare nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback